החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

דניאלה די-נור

דניאלה די-נור היא הוצאה עצמאית שהקימה דניאלה די-נור בשנת 1988. ההוצאה מתמקדת בהפקה והוצאה לאור של ספרי בוטיק, ספרי אמנות, בישול וספרי ילדים מיוחדים.

בראיון לתמי זר שפורסם בדצמבר 2009 ב-nrg סיפרה די-נור כיצד הגיעה לתחום: "למדתי את התחום מהמאסטרים הכי גדולים שהיו בארץ. בשלב מסוים פנה אליי אוהד זמורה. אוהד היה מו"ל אירופאי, איכותי, בעל ידע רחב ועצום. באיזשהו שלב היה די ברור שאצטרף כשותפה או שאקים הוצאה משלי".

בכתבה שפרסם יוסי קליין בהארץ, הוא מספר כי "ב-1984 הציע לה אוהד זמורה מבעלי הוצאת זב"מ את תפקיד מנהלת ההפקה של ההוצאה המצליחה שלו. לתפקיד באה כשהיא בקיאה במונחי דפוס חיוניים ו'ידעה מה זה נייר'. הגדרת התפקיד שלה היתה 'מנהלת הפקה', אבל למעשה שלטה בכל אגפי הניהול המעשי של ההוצאה המצליחה. כשאוהד זמורה סירב לבקשתה לקבל חלק בבעלות, פרשה והקימה ב-1988 הוצאת ספרים משל עצמה". ובמילים של די-נור, בשיחה עם דפנה לוי שפורסמה בלאשה כשני עשורים מאוחר יותר: "התלבטו אם להפוך אותי לשותפה, ולי נמאס לחכות, אז אמרתי 'אוקיי, עד שאתם תחליטו אני אקים לעצמי הוצאה קטנה משלי'".

הפרויקט הראשון של די-נור היה הפקה של אנציקלופדיה בערבית, שאותה היא מכנה "הרנו 5 שלי", על שם המכונית שרכשה בסיומו. אחר כך באה סדרת ספרי מזון בריאות שנרכשה על ידי רשת שופרסל. "עם שני הדברים האלה ביד יצאתי לדרך, ואמרתי אלוהים גדול", סיפרה לדפנה לוי, והוסיפה: "אני אישה מאוד תכליתית ועם רגליים על הקרקע, לכן לא הוצאתי ספרי שירה, למשל. אני עושה ספרים מאוד איכותיים, אני רוצה שהקהל ירגיש שמכבדים אותו וחושבים עליו ואני רוצה גם למכור אותם, לעשות ספרים שיצליחו בשוק".

בין הבולטים בספרי ההוצאה הם טוסקנה למתקדמים מאת בת' איילון, אריק איינשטיין, זו אותה האהבה - ביוגרפיה בראשי פרקים, שראה אור בליווי תקליטור ובו קטעים נבחרים משיחותיו של אריק איינשטיין עם עלי מוהר, וסדרת הספרים סודות של פלסטלינה של אמן האנימציה רוני אורן

את ההצלחה כהוצאה עצמאית בשוק לא פשוט הסבירה די-נור, בין השאר, בכך ש"יש לנו קו מובהק, ואנחנו לא סופרמרקט. אני למשל לא נוגעת ברומאנים, כי אין לי מה לתרום בתחום הזה. לא יכולה לעשות טוב יותר מנילי מירסקי או אילנה המרמן".

ספרים נוספים של ההוצאה ראו אור באנונימה, חברה בת של הוצאת דניאלה די-נור.

 

במבצע

משחקים בנקודות

74 ₪ 49 ₪

אוי ארצי

92 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה