החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

החדש של אלנה פרנטה - מכירה מוקדמת והשקה

עולם הספרות כמרקחה,
הספירה לאחור החלה,
או-טו-טו השקה בינלאומית ב-25 שפות,
ואצלנו - מכירה מוקדמת וקריאה חגיגית
תוך הקפדה על כללי התו הסגול

חיי השקר של המבוגרים, ספרה החדש והמצופה כל כך של אלנה פרנטה, יראה אור בהשקה בינלאומית ב-1 בספטמבר.

כבר עכשיו אפשר לרכוש את הספר, בהנחה מיוחדת, באתר שלנו: https://bit.ly/3l6g9CZ.

ביום שני, 31.8, משעה 19:00, שעות לפני ההשקה הרשמית של הספר ברחבי העולם, תוכלו לאסוף אותו מהחנות וגם להאזין לסופרת ג'וליה פרמנטו באירוע הקראה חגיגי של קטע קצר מהספר. אירועי קריאה דומים ייערכו באותו זמן, במקביל, בחנויות ספרים עצמאיות רבות ברחבי העולם ובכמה חנויות בישראל.


הזמנות אתר יסופקו החל ב-1 בספטמבר.
 

על הספר:

"שנתיים לפני שעזב את הבית אמר אבי לאמי שאני מכוערת מאוד" - כך נפתח הרומן של אלנה פרנטה, מחברת החברה הגאונה, ומכאן מתחיל להתגלגל כדור השלג המחולל את כל עלילת הספר. 

ממשפט אגבי הנפלט לאב והופך את כל עולמה של בתו בת ה־12, מוליכה אותנו פרנטה לצונאמי העתידי של התפרקות המשפחה ושל השנים הכואבות שבעקבותיה, שנים שבהן תהפוך ג'ובנה, המספרת, מילדה חבוקה בחיק משפחתה לנערה בוגרת מפוכחת, ובהן יתחלפו תדיר תשובותיה לשאלה: מה אני ואיזה אדם אני יכולה להיות.

האמירה הטראומטית של האב מציתה בבתו ג'ובנה - ילדת שמנת, בת להורים אינטלקטואלים ממרומי נפולי העילית המעודנת - אובססיה לפגוש את דודתה המוחרמת ויטוריה, שאליה השווה אותה האב. בהשראת דודתה, שמתגוררת בתחתית התחתיות של נפולי, נסחפת ג'ובנה לחשוף את הצביעויות, השקרים והבגידות בחיי המבוגרים. מבטה החדש מסעיר בה מערבולת של שקרים ופנטזיות ודוחף אותה לפעולות מערערות־סדרים.   

כתבה על הספר ג'וליה פרמנטו:
התגעגעתי כל כך לקול שלה, לעיניים שלה, לרשעות שלה, לדמויות שלה שהן בכלל לא דמויות אלא אנשים בשר ודם. התגעגעתי כמו שמתגעגעים לבן אדם. ולתחושה הזו שהמעשה הספרותי הוא המעשה הכי עילאי והכי ארצי בו זמנית. מעטים מעטים הסופרים שמעוררים את התחושה הממכרת הזו. לקרוא דחוף!

המגדלור נמצא ברחוב מקווה ישראל 18 בתל אביב, ניצב לרחוב אלנבי ומקביל לרחוב לבונטין. ברחובות הסובבים יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו חונים/ות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל). 

  31-08-2020 / 19:00 - 20:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה