החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

סדנה בכתיבת מסה אישית - בהנחיית ארנה קזין

כותבות וכותבים,  מבודדות ומבודדים, זהו זמן טוב מתמיד להתנסות בכתיבה ספרותית תיעודית; עיתוי מצוין להכיר יצירות מופת בסוגה המסעירה של המסה האישית, ולכתוב בהשראתן.    אנחנו שמחות לבשר על פתיחת מחזור חדש של הסדנה בגוף ראשון, בסימן שאלה - סדנה בכתיבת מסה אישית בהנחיית ארנה קזין, עשרה שבועות של כתיבה, החל ב-6 במאי.     הסדנה היא הזמנה להיכנס לעולמה המרתק והמרגש של המסה האישית - פרוזה תיעודית, שמחזיקה יחדיו את האישי ואת הפוליטי, ונעה באלגנטיות בין הסיפור לבין החיבור.   מעל כל מסה אישית שנכתבה ותיכתב מרחפת שאלת השאלות: איך לחיות? בגילומיה השונים ובהם: איך לחיות בזמן של מגיפה עולמית, איך לחיות בשגרה, איך להיות אמא, איך להיות בת, איך להיות יוצרת, איך להיות לבד.   המשתתפים/ות בסדנה מוזמנים לכתוב סיפורים מחייהם שלהם: להתבונן, לשאול שאלות, לחקור; לתאר וגם לבאר. הכתיבה מאתגרת אותנו להתעכב על אירוע שהיה או סוגיה שמטרידה או פרק זמן שעבר, או על מערכת יחסים או בניסיון לשרטט דיוקן של דמות או לנסות לרדת לחקרו של עניין מסוים בעבודה או ביצירה. או לנסות לתעד את היומיום שלנו בימים אלה של משבר עולמי. מהחומרים האלה נחבר יצירה ספרותית.   לטובת הכתיבה נשאב השראה ממסות אישיות מופתיות ובהן אלה של וירג'יניה וולף (על הריגת מלאך), ג'ורג' אורוול (על הריגת פיל), ג'ונתן פרנזן (על מחלת האלצהיימר של אביו) וברברה ארנרייך (על מחלת הסרטן שלה עצמה); וגם מסות של שולמית הראבן (על כתיבה בלי שמות תואר), של ג'ואן דידיון (על כתיבה שהיא בריונות), של יעל נאמן (על דור שני למבקשים למות) ושל יונית נעמן (על דור שני למחזיקות בסמרטוט), אם להזכיר אחדים.   בצורת יומן אישי, ממואר קצר או חיבור - מוזמנת כל כותבת לספר את הסיפור שלה, מוזמן כל כותב לספר את הסיפור שלו; לכתוב את הדברים כהווייתם, ולעמוד אגב כך באתגרי הכתיבה במיטבה: הפירוט, הדיוק והכנות.     הסדנה בת עשרה מפגשים בני שעתיים וחצי: ימי רביעי בערב, בין 19:30 ל-22:00.  מפגש ראשון: יום רביעי, ה-6 במאי.  מחיר: 2,200 שקלים כולל מע"מ [והפעם הנחה של 10 אחוז לימי הקורונה - 1,980 שקלים]. הקבוצה קטנה ואינטימית.   מהרו נא להירשם ולהבטיח את מקומכם.   

מי המנחה? ארנה קזין, סופרת ומסאית, שמנחה אצלנו כבר יותר משמונה שנים מאות כותבות וכותבים בקבוצות וגם פנים אל פנים. ספרה לטפס על ההר, או: איך לכתוב (אחוזת בית) ראה אור בשנת 2015 והיה לרב מכר.

לפרטים נוספים והרשמה בחנות המגדלור,
כתבו לנו מייל ונחזור אליכם/ן: 
[email protected]
(בימי קורונה אין מענה טלפוני)
    נוהל ביטול הרשמה: עד שבועיים לפני תחילת הסדנה: ללא דמי ביטול במהלך שבועיים לפני תחילת הקורס: 10% משכר הלימוד. בהודעה על ביטול אחרי מפגש אחד (באותו השבוע): 20% מעלות הסדנה. אחרי שני מפגשים - אין החזר כספי ולא ניתן לבטל את ההרשמה   המפגשים יתקיימו באכסנה לכתיבה הנאה בקומה השנייה של חנות המגדלור, ברחוב מקווה ישראל 18 בתל אביב.     במקרה של סגר, המפגשים יתקיימו מרחוק באמצעות אפליקציית זום.      
  06-05-2020 / 19:30 - 22:00
מיקום
האכסניה של המגדלור
מקווה ישראל 18, תל אביב

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
פולשת

פולשת

82 ₪ 65 ₪
במבצע
גוזל נובלה בלשית

גוזל נובלה בלשית

56 ₪ 45 ₪
במבצע
לטפס על ההר או איך לכתוב
במרחק הליכה

במרחק הליכה

78 ₪ 72 ₪
במבצע
על הנוחות

על הנוחות

88 ₪ 80 ₪
במבצע
אפס עד 12

אפס עד 12

82 ₪ 59 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה