החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

נורית זרחי בהשקה משפחתית - הבית הגבוה והבית הנמוך

עם צאת הספר "הבית הגבוה והבית הנמוך" (הקיבוץ המאוחד, 2018) שמחות לארח שעת סיפור משפחתית עם נורית זרחי ושני נכדיה - יונתן וקמה ורדי! 

במפגש תספר נורית על הספר, יונתן יקרא וקמה תשיר ותנגן קטעים מתוכו.  

מתאים לגילאי: 4-7

הכניסה חופשית - מוזמנים/ות להגיע ולחקור יחד עם זרחי

ומשפחתה את המשמעויות של בית, משפחה ושייכות. 

כך כותבת עופרה רודנר על הספר בעיתון "הארץ": 

" זהו ספר שנכנס לשורה הראשונה והמגוונת מאוד של ספרי זרחי לילדים...מורכבותו הנפשית לופתת את הקורא במתינות ובהתמדה. יופיו ועומקו מתגלים באטיות, כמו הנוף של חצר הבית הנמוך." 

על הספר:

המספרת בספרה החדש של נורית זרחי עוברת עם אביה ואמה מבית גבוה בלב העיר לבית זמני, נמוך, בשוליה. בחצר הבית היא מגלה את חיי הבר העירוניים - תן, קיפודים, ציפורים, פרפרים וחלזונות. היא נקשרת אל החצר ואל החיות, אבל נאלצת להיפרד מהן לקראת החזרה הביתה.

"אמא אמרה: 'בסוף השבוע אנחנו צריכים לחזור לבית הגבוה שממנו רואים את הים'... 'אני לא יכולה', אמרתי, 'אני אחראית עכשיו לכל החיות בחצר. אני צריכה לטפל בהן. מי ייתן להן אוכל אם לא אהיה פה?' ... אמא אמרה שאין ברירה, אז החלטתי להזמין את כל החיות למסיבת פרידה כדי להסביר שאני צריכה לחזור לבית הגבוה".

אבל אצל זרחי, כמו אצל זרחי, שום דבר אינו פשוט כל כך.

"אמרתי להם: 'בואו איתי לבית הגבוה!' אבל אמא אמרה שזה לא אפשרי. 'תארי לעצמך תן במעלית, אנשים יברחו! וגם לקיפודים לא מתאים בית גבוה'. 'אז אני נשארת פה!' אמרתי ובכיתי".

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל)

  31-03-2019 / 17:00 - 18:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
הבית הגבוה והבית הנמוך
במבצע
מסעדה בקצה הקוטב

מסעדה בקצה הקוטב

62 ₪ 56 ₪
צ'יינה

צ'יינה

64 ₪
נינה בורחת

נינה בורחת

49 ₪
אומה ונומה

אומה ונומה

48 ₪
במבצע
שתי ג'ירפות בחלל

שתי ג'ירפות בחלל

69 ₪ 49 ₪
במבצע

נינה הולכת

69 ₪

טינקרטנק

76 ₪ 62 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה