החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

המידות הקטנות / נטליה גינצבורג, השקה חגיגית

המגדלור והוצאת הספרים תשע נשמות שמחות להזמינכן ולהזמינכם להשקת התרגום העברי הראשון של המידות הקטנות, יצירת-מפתח של נטליה גינצבורג, בה היא "נאמנה לעצמה מאי-פעם" כפי שכותב איטאלו קאלווינו.

ברוח הספר, נחגוג את מידותיה הנעלות של הספרות - של מילים השרות שיר הלל לחיים ולאמנות הכתיבה.

בתוכנית:

הקראה: ג'יטה מונטה

על הספר: ג'וליה פרמנטו

על התרגום: יונתן פיין

על הפרסום: אוריאל קון

על הספר:

ספר חדש בעברית של נטליה גינצבורג, בעריכת איטאלו קאלווינו - מה עוד עלינו לבקש?    המידות הקטנות הוא הזמנה לשיחה אינטימית ונינוחה עם מארחת בלתי נשכחת. במגוון של נושאים, מחינוך ילדים למקצוע הכתיבה ומכפרים בדרום איטליה לפונדקי דרכים מחוץ ללונדון, מציגה גינצבורג דעות מקוריות שמקדימות את זמנן ומאירות מחדש את זמננו. גם בכתיבתה הביוגרפית והמסאית, גינצבורג מספרת סיפור.   הסיפורים נבנים מחוויות וחפצים יום-יומיים - נעליים בלויות, קציצות בקר, ילדוּת, שתיקה - כל דבר נמלא משמעות חדשה. השיחה מתלהטת בן-רגע; המארחת אינה נרתעת מחשיפה של מלוא פגיעותה - ואגב כך חשיפה של מלוא פגיעוּתנו - כשהיא מאירה את הגיחוך והתבוסה, אבל גם את העוז והיופי הכרוכים בקשרינו האנושיים.   אחרית דבר: ג'וליה פרמנטואיטאלו קאלווינו  

משהו לשתות, מינגלינג, המון ספרים וחברה טובה לפני, אחרי ותוך כדי האירוע. 

הכניסה חופשית ומומלצת בחום. 

המגדלור נמצא ברחוב מקווה ישראל 18 בתל אביב, ניצב לרחוב אלנבי ומקביל לרחוב לבונטין. ברחובות הסובבים יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו חונים/ות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).  

  05-12-2019 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
העיר והבית

העיר והבית

86 ₪ 72 ₪
במבצע
המידות הקטנות

המידות הקטנות

89 ₪ 74 ₪
במבצע
ככה זה קרה

ככה זה קרה

58 ₪ 48 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה