החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

מבוגרים כותבים לילדים בהנחיית תמי שם-טוב

מהו סוד הקסם של הכתיבה לילדים? מה מייחד אותה? איך ולמי כותבים? ולמה הכתיבה לילדים ולנוער שומרת אותנו צעירים יותר ושמחים יותר?

מבוגרים כותבים לילדים היא סדנת כתיבה המספקת התנסות והצצה לתוך העולם הרחב והנהדר של כתיבה לקוראים צעירים; רחב – כי יש בו מגוון של נמענים (מפעוטות, דרך ראשית קריאה ועד נוער) ואת כל הז'אנרים האפשריים (פרוזה, שירה, מתח, רומנים היסטוריים, מדע בדיוני וכו'). נהדר - כי לכתוב לילדים זה קצת כמו לחזור אל חוויית הקריאה שלנו כילדים. ולמי מאיתנו אין בארון הספרים של הלב לפחות ספר אחד שקראנו אז, והוא חי בתוכנו עד היום?

בסדנה – תוך כדי משחקי כתיבה ומשובים קבוצתיים – ננסה להבין מה סוד הקסם של כתיבה לילדים. זה שמפעיל את הכותב וגם זה שמצליח להגיע אל הקורא. נבדוק מה מייחד את הכתיבה לילדים ולנוער, על מה כותבים ולמי, איך מתגברים על המהמורות והקשיים שאורבים לפתחו/ה של הכותב/ת לקוראים צעירים ולמה כתיבה לילדים ולנוער שומרת אותנו צעירים יותר ושמחים יותר.

תמי שם-טוב - כלת פרס לאה גולדברג ופרסי ספרות אחרים. כתבה בין השאר את אני לא גנב, ואיך קוראים לך עכשיו, הסיפור של אליעזר בן יהודה, מהפכת התפוזים של מתי ומארי קירי. תמי שם-טוב מנחה סדנת כתיבת סיפורי ילדים באוניברסיטת חיפה.

מספר מפגשים: 8 מפגשים שבועיים, ימי חמישי, 18.00-20.30.

מתי: תאריך התחלה: 17 ביולי.

       תאריך סיום: 18 לספטמבר.

       חריגות:  28.8 ו-21.8 לא יתקיים מפגש.

מחיר: 1450 ₪ לסדנה.

  17-07-2014 / 18:00 - 20:30
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה