החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

האטלס הקצר של מגדלורי סוף העולם - השקה חגיגית

המגדלור והוצאת פרדס שמחות להזמינכם/ן להשקת הגרסה העברית של האטלס הקצר של מגדלורי סוף העולם מאת גונסאלס מסיאס.

בתוכנית:
דברי פתיחה: רונה יצחקי - חנות הספרים המגדלור
משתתפים: דוד גוטסמן, יורם מלצר, יהונתן דיין.

על הספר:
מסע יוצא דופן, גיאוגרפי וספרותי, דרך המגדלורים המבודדים ביותר על פני כדור הארץ בספרו של גונסאלס מסיאס, שאסף את סיפוריהם של 34 מגדלורים שהוצבו במקומות שונים בעולם כדי לסייע בדרכן של ספינות. המגדלורים, שחלק מהם הוסבו לפעולה אוטומטית ופועלים עד היום, היו בית ומקום עבודה לגברים ולנשים, שבמקרים רבים נותרו אלמונים. הספר מספר את סיפוריהם של גיבורים שנלחמו להעניק אור בתנאים שהיו לפעמים קשים מנשוא, עד כי לעתים עלו להם בחייהם, ומלווה בשרטוטי המגדלורים ולצדם פרטים על דרך הקמתם ועל האופן שבו הם פועלים.
האטלס הקצר של מגדלורי סוף העולם, כותב מסיאס, "אינו רק ספר על אודות מגדלורים, הוא גם דרך לראות את עצמנו נשקפים במראה של המצב האנושי, לשאול את עצמנו באשר לחוויית החיים בבדידות, להכיר בתלות של האחרים באתגר ההישרדות, לחקור את מיני הסבל והגדולה שאנו מסוגלים להגיע אליהם  בתנאים קיצוניים”.

המון ספרים וחברה טובה לפני, אחרי ותוך כדי האירוע.

הכניסה חופשית ומומלצת בחום. אין צורך ברישום מראש.

המגדלור נמצא ברחוב מקווה ישראל 18 בתל אביב, ניצב לרחוב אלנבי ומקביל לרחוב לבונטין. ברחובות הסובבים יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו חונים/ות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל). 

  01-12-2022 / 19:00 - 21:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה