החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

אני לא הכרתי את אנרי קוריאל השקה חגיגית

'המגדלור' והוצאת הספרים העצמאית נהר שמחות מאוד להזמינכן ולהזמינכם לאירוע ספרותי לכבוד הספר החדש

'אני לא הכרתי את אנרי קוריאל' מאת ראובן מירן שראה אור

זה עתה.

את הערב יפתח שגיא גרין, לשעבר עורך מוסף ספרים בעיתון 'הארץ' שיספר על הספר ועל הסוגה הספרותית שהופכת את ספרו של ראובן מירן לכה עז רגש, מפיח תקווה ומחמם לב.

ראובן מירן, סופר ומו"ל הוצאת נהר, יציג את ספרו, ירמוז על הרקע לכתיבתו וישיב לשאלותיו הלא פשוטות אך הנוקבות של ערן סבאג, אבי תוכנית הרדיו המיתולוגית 'חיים של אחרים'. 

דניאל מירן יקרא קטעים מתוך הספר וישיר שלושה שירי מחאה - Les Copains d'abord של ג'ורג ברסנס, שיר הפרטיזנים האיטלקי ו-Asimbonanga, שירו הענק של ג'וני קלג הדרום אפריקני ולהקתו, אליהם הצטרף בעבר נלסון מנדלה בכבודו ובעצמו.

  ולבסוף, אם תרצו הדרן, (אבל רק אם תרצו!) נעשה שיר מסע של טום ווייטס.   את דניאל מירן ילוו ליאור סקר ושגיא אחיאל מלהקת "אגרול״.

ויהיה גם מקום לשאלות, ויהיה יין, משהו לנשנש, וברקע נשמע את ז'ורז' ברסאנס ואיש אוברנייה שלו וגם את המנון הפרטיזנים האיטלקי. 

במהלך הערב יוצעו הנחות מיוחדות על כל ספרי

הוצאת "נהר ספרים"

הכניסה חופשית ומומלצת במיוחד!

על הספר:

'אני לא הכרתי את אנרי קוריאל' הוא ספר חדש לסופר, המתרגם ומו"ל הוצאת נהר - ראובן מירן. לאחר שנים של שתיקה כסופר, יוצא ספר מיוחד וייחודי זה, הכולל סיפורים קטנים אך כה גדולים בנפש ורוח, של מפגשים ושיחות עם אנשים ונשים שפגש במהלך חייו ברחבי העולם - סופרים, אמנים ולוחמי חירות מוכרים פחות או יותר - כולם דומים בכך שמימשו את חייהם עד סוף מחשבתם ואמונתם בערכי הסולידריות הכלל אנושית. 

ככזה, הקובץ הוא מן הקבצים החשובים והנדירים בנוף הספרות הישראלית כיום, והוא המשך ישיר לעשייה הספרותית והתרבותית של הוצאת 'נהר ספרים'. 

  02-06-2016 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה