החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

אירוע השקת הספר "חֶבְרָה" מאת תהילה חכימי


'המגדלור' והוצאת הספרים 'רסלינג' שמחות להזמינכן ולהזמינכם להשקת ספרה החדש של תהילה חכימי - "חֶבְרָה".   בהשתתפות: נעמה צאל  עודד וולקשטיין אינס אליאס אורי ש. כהן אורלי נועה רביניאן תהילה חכימי   מוסיקה:  שירה ז' כרמל  

על הספר:

"חֶבְרָה", ספר הפרוזה הראשון של המשוררת תהילה חכימי, נע דרך שלושה מצבי עבודה, ובין הווה, עבר ועתיד סוריאליסטי: עבודה במיזם מהפכני, עבודה בחברת הייטק ועבודתם של בני נוער ברשת מזון מהיר. שלושת המרחבים הללו נבדלים זה מזה במקום, בזמן ובסגנון, אבל הם חוברים יחד על מנת לשרטט מתווה של יחסים בין סיפור, שפה ונפש אשר עליהם הולך ומשתלט ההיגיון המוחלט והמונוליטי של העבודה. היגיון זה מחסל כל הפרדה בין "חיים" לעבודה, כך שהפנטזיה על חיים נפרדים מוטלת בצד הכביש המהיר של הטקסט, חנוקה ומפרפרת.

העבודה משתלטת על הקיום, מכפיפה אותו לדינמיקה שלה ומגדרת גם את מובלעותיו האנושיות-כאילו. היא מחוללת שמות בשפה, עד שגם המכניזם הסיפורי נעשה למופע של שפת המכונה. קולה של המספרת ב"חֶבְרָה" מנסה ללא הרף להפריע לאותו מכניזם, משתרג בו ונפלט ממנו לסירוגין. "חֶבְרָה" הוא תולדותיו של קול שהולך ונדחק אל שוליו-הוא, את עקבותיו של המאבק על האנושי יש לחפש על גבולו של הסיפור: בצידו של הטקסט, מחוצה לו, ככמיהה שלא יהיה לה מענה אלא בליבם של הקוראים.

"חֶבְרָה" הוא ספרה השלישי של תהילה חכימי. קדמו לו ספר השירים "מחר נעבוד" (טנג'יר 2014) והנובלה הגרפית "במים" (2016). 

חכימי היא זוכת פרס ברנשטיין לספרות לשנת 2015, פרס היצירה לסופרים עבריים ע"ש לוי אשכול 2018 וזוכת מלגת פולברייט לתוכנית הכתיבה הבינלאומית לסופרים באוניברסיטת איווה (ארה"ב) לשנת 2018.

משהו לשתות, מינגלינג, המון ספרים וחברה טובה לפני, אחרי ותוך כדי האירוע. 

הכניסה חופשית ומומלצת בחום. 

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל)

  17-01-2019 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
חברה

חברה

66 ₪ 50 ₪
מחר נעבוד

מחר נעבוד

50 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה