החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

מבשלים עולם - ספרי מתכונים מרהיבים ממדינות רחוקות

הוצאת פיידון (Phaidon) האיכותית עד מאוד מטפחת כבר כמה שנים סדרה בינלאומית של ספרי בישול, שכל אחד מהם מוקדש לבישול במדינה אחרת. הספרים נכתבים על ידי מומחים בבישול המקומי, ומלווים כולם במידע רב, אינספור מתכונים, צילומים נהדרים של שווקים, אווירה וכמובן גם של המנות. הנה כמה מומלצים, וגם אחד המוקדש כולו לאוכל יהודי ברחבי העולם. בתיאבון!

קובה
רוצים להכין מנות שפידל קסטרו וגם ארנסט המינגוויי אהבו לאכול? Cuba: The Cookbook הוא אוסף מקסים של מתכונים לבישול ביתי אותנטי מקובה, המשקף את המגוון הקולינרי המדהים של האי, תוצאה של השפעות ממטבחים בינלאומיים רבים. הספר כולל 350 מתכונים ו-140 צילומים למתאבנים, מנות אורז, דגים, בשר, ירקות וקינוחים.

הודו
India: Cookbook הוא ספר הבישול המקיף ביותר לאוכל הודי, ובו אלף (!) מתכונים הלקוחים ממטבחים מכל עבריה של תת היבשת ההודית. בניגוד לספרי בישול הודי אחרים, הוא נכתב בידי איש קולינריה הודי, והמתכונים בו מייצגים בצורה הפשוטה והאותנטית ביותר את הבישול כפי שהוא במטבחים הודיים של ימינו, וכולל הסברים על חומרי הגלם ושיטות בישול הנפוצות. הספר מחולק לפרקים קולינריים - לחמים הודיים, ירקות כבושים, צ'אטני, יצירת תבלינים במטבח הביתי ועוד ועוד - אשר הופכים אותו לספר הבישול ההודי היחיד שאי פעם תצטרכו.

סין
לא על הדים סאם לבדו - ב-China: The Cookbook תמצאו יותר מ-650 מתכונים אותנטיים לבישול ביתי ממגוון מחוזות, סגנונות בישול וטעמים שמרכיבים את המטבח הסיני העשיר. לצד המתכונים יותר מ-150 איורים, שיחדיו הופכים את הספר לאחד המדריכים המבוקשים, העשירים והמקיפים ביותר של הבישול הסיני.

מקסיקו
לא רק בוריטו ומרגריטה בספר Mexico: The Cookbook, המציג ב-650 מתכונים ויותר מ-200 צילומים את העושר של מסורת קולינרית בת יותר מ-9,000 שנים. הספר מציג את ההשפעות של מטבחי האצטקים ובני המאיה על הבישול המקסיקני, ואת האופן שבו הוא התחדש עם השנים במרכיבים ארומטיים טריים ליצירת אוכל צבעוני, מקורי, שמח ונועז. הספר מחולק לפי סוגי מזון (אוכל רחוב, מנות ראשונות, שתייה, דגים ופירות ים, בשר ועופות, ירקות, קטניות ואורז, קינוחים), כולל מבוא נרחב להיסטוריה הקולינרית המקסיקנית, הסברים על טכניקות וחומרי גלם ייחודיים וכן "תפריט שף" ובו מתכונים מעוררי השראה של כמה מהשפים המקסיקניים הבולטים כיום בעולם.

פרו
Peru: The Cookbook הוא אוסף מקיף, יחיד מסוגו, של 500 מתכונים מהמטבח הפרואני, המוגשים לנו באדיבות השף המפורסם והפופולרי ביותר בפרו, גסטון אקוריו. ב-432 עמודים ומאה צילומים מציג הספר בצורה מקיפה ויסודית את המגוון והעושר של המטבח הפרואני, אחד המטבחים החדשניים והטעימים בעולם אשר שפים ומבקרי מסעדות מדברים עליו כעל "הדבר הגדול הבא" בעולם הקולינרי.

תורכיה
כמה שהאוכל התורכי טעים! בעזרת The Turkish Cookbook תוכלו להכין גם בבית 550 מנות מהמטבח המופלא הזה, שהתפתח מהמטבח העות'מאני, ומיזג לתוכו את המטבח המרכז אסייתי, המטבח הערבי, המטבח הארמני, המטבח האשורי, המטבח הכורדי, המטבח היווני, המטבח היווני, המטבח הבלקני והמטבח הפרסי. ב-512 עמודים ו-185 צילומים מציג הספר בצורה יסודית את המגוון והעושר של המטבח התורכי, וכולל מבוא על ההיסטוריה הקולינרית של המדינה, צילומים מרהיבים של מנות מוגמרות וגם צילומי נוף, שווקים ואנשים. אייקונים מיוחדים מסמנים מנות צמחוניות, ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב וכן מתכונים שלהכנתם נדרשים לא יותר מחמישה מרכיבים.

אוכל יהודי עולמי
ספר יפהפה המוקדש כולו לבישול יהודי עולמי עכשווי, ומציג מתכונים ומסורות קולינריות מקהילות יהודיות ברחבי העולם. The Jewish cookbook מציע יותר מ-430 מתכונים לאוכל יהודי מרחבי העולם ולאוכל ישראלי-יהודי, מאת טבחים ביתיים ומיטב השפים בארץ ובעולם, בהם יותם אוטולנגי, אסף גרניט, אורי שפט, אייל שני, ארז קומרובסקי, מלני שורקה, מייקל סולומונוב, אלון שעיה וענת אדמוני. כמיטב המסורת של ההוצאה, בספר המשובח גם סיפורים אישיים של טבחים מובילים ויותר ממאה צילומים מרהיבים.

09-04-2021
מאמר

עוד באותו עניין

Peru: The Cookbook

Peru: The Cookbook

290 ₪
The Turkish Cookbook

The Turkish Cookbook

290 ₪
The Jewish Cookbook

The Jewish Cookbook

260 ₪
China: The Cookbook

China: The Cookbook

240 ₪
India Cookbook

India Cookbook

290 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה