החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

ג'יימי אוליבר Jamie Oliver

ג'יימס טרבור אוליבר (נולד בשנת 1975) ידוע בשם ג'יימי אוליבר וכן בכינויו השף העירום, הוא שף ידוען אנגלי. הוא התפרסם בזכות שימושו במזון אורגני ובזכות ניסיונו מן השנים האחרונות לשנות את מנהגי האכילה של תלמידי בתי ספר באנגליה.

אוליבר גדל בכפר קטן, קלברינג, במחוז אסקס. הוריו הם בעלי פאב, שם עבד מילדות במטבח כדי להרויח דמי כיס. בשנת 1989 הוא הקים להקת פופ עם חברו הטוב. למרות תקוותו להצליח בשטח המוזיקה, הוא ציית לעצתו של אביו והחל ללמוד במכללה למקצועות המטבח, לאחר שעזב את לימודי התיכון בגיל 16.  כמה שנים אחר כך עזב את כפר הולדתו ועבר להתגורר בלונדון, שם עבד, בין היתר, במסעדה איטלקית ידועה הריבר קפה.

בשנת 1996 במהלך עבודתו בריבר קפה אוליבר כצחיק את צוות הצילום וצולם קטע שבו הוא נראה בעת עבודתו. כאשר הוקרנה התוכנית בטלוויזיה,  הוא אותר ככישרון על ידי המפיקה פטרישה לואלין, שחיפשה שף צעיר ומבדר לתוכנית טלוויזיה חדשה. היא זיהתה מיד את הפוטנציאל הגלום באוליבר. בשנים 1998 ו-1999 צולמו שתי עונות מוצלחות מאוד של התוכנית השף העירום ברשת BBC הבריטית. הצלחת הסדרה הובילה להוצאת הספרים השף העירום, חזרתו של השף הערום ו-ימים טובים עם השף הערום

בשנת 2005 החל ערוץ 4 הבריטי לשדר את הסדרה ג'יימי עושה בית ספר, שבהן נטל על עצמו אוליבר לספק את הארוחות בבית ספר אחד בגריניץ', אנגליה, למשך שנה שלמה. אוליבר הביע בסדרה את סלידתו מאיכות המזון המוגשת לתלמידים בבריטניה ונטל לעצמו את המשימה לשפר את ערכו התזונתי, כמו גם טעמו. בעקבות הסדרה חל שינוי ביחס הממשלה לנושא זה.

ב-2010 שודרה בערוץ ABC האמריקאי הסדרה מהפכת המזון של ג'יימי אוליבר, במהלך הסדרה מבקר אוליבר בווירג'יניה המערבית ומנסה לשנות את הרגלי האכילה של תושבי המקום. הסדרה זכתה בפרס האמי בקטגוריית סדרת הריאליטי הטובה ביותר.

נוסף לספריו ולסדרות הטלוויזיה שלו אוליבר ייסד את מסעדת הצדקה  Fifteen, שם הוא מאמן 15 פרחי טבחים צעירים ומעוטי יכולת לעבוד בשטח המסעדנות והאירוח. בעקבות ההצלחה של הפרוייקט, מסעדות כאלה נפתחו במקומות שונים בעולם במתכונת דומה. עבודתו במסגרת מסעדתו Fifteen תועדה אף היא בסדרת טלוויזיה בשם המטבח של ג'יימי וכן חזרה למטבח של ג'יימי, בערוץ 4 הבריטי.

בשנת 2003 הוא קיבל עיטור של כבוד מאת הממלכה הבריטית, ובשנת 2005 נבחר אוליבר כדמות המשפיעה ביותר בבריטניה בתחום תעשיית האירוח. לצד ההערכה שהוא זוכה לה, אוליבר זכה בשל חשיפתו הציבורית הרבה לביקורת וללעג מידוענים אחרים וממגזרים שונים בציבור הבריטי. הופעתו הקלילה, עוררה לעג באינספור בדיחות באינטרנט. אוליבר אף ספג ביקורת על ריבוי הופעותיו באמצעי התקשורת הבריטיים ועל פרסום של חברות מזון שונות.

אוליבר נשוי משנת 2004 לג'ולייט נורטון ולבני הזוג ארבע בנות ובן.

חלון הראווה

במבצע
יהיה בסדר

יהיה בסדר

98 ₪ 78 ₪
במבצע
החדר הדרומי

החדר הדרומי

92 ₪ 74 ₪
במבצע
החלום האחרון

החלום האחרון

98 ₪ 88 ₪
במבצע
נתראה באוגוסט
במבצע
שירים זה מכשפות

שירים זה מכשפות

88 ₪ 72 ₪

אפירוגון

90 ₪
במבצע

אושר

98 ₪ 88 ₪
במבצע

אלי ענבים

88 ₪ 72 ₪

A5 גיליון 17 לב Heart

100 ₪
במבצע

פרזיט

89 ₪ 72 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה