החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

שעת סיפור עם אורית ברגמן - 'יומנה של לוכדת כרישים'

שמחות להזמינכם לשעת סיפור עם אורית ברגמן, היוצרת של 'יומנה של לוכדת כרישים' (וספרים רבים אחרים) 

יומנה של לוכדת כרישים הוא יומן התבגרות המתאר קיץ סוער ורב תהפוכות בחייה של גל, שיוצאת לפענח את חידת העלמו של אביה. היא בורחת מביתה בירושלים ומצטרפת לצוות הצוללים במצפה התת ימי באילת, מחפשת קצה חוט לחקירתה.

גל נלחמת על מעמדה כבת יחידה בחבורת בנים מנוסים ופוגשת את נמרוד, צוללן יהיר מקסים, שמקשה עליה במיוחד. היא לומדת להכיר את העולם המוזר והמופלא של החיים מתחת למים, מתיידדת עם חתול ים פצוע וצוללת בלב ים ללכוד כרישים.

בהדרגה נחשפים פרטים מסיפורו של אביה והחקירה מובילה את גל לרגעי תסכול ומשברים - אבל לצד אלה היא זוכה לתובנות מרתקות ומשנות חיים.

אורית ברגמן נולדה וגדלה בירושלים והיום מתגוררת בכרם מהר"ל. לפני הרבה שנים עבדה כמאכילה בצוות הצוללים של המצפה התת ימי באילת. בתקופה ההיא למדה לאהוב את הים ואת המגוון העצום של היצורים החיים בו. כמו גיבורת הספר, גם אורית למדה מה אוהב כל דג לאכול, כיצד לנחם חתול ים פצוע, ואיך לצוד כריש באישון לילה, להנשים אותו, ולהביא אותו לבריכה בריא ושלם.

הספר מתכתב עם ספריו של נחום גוטמן, קרוב משפחה של אורית, איתו ציירה בילדותה, ועם זיכרון היעלמותו של סבה, כתריאל יפה, מפקד הסירה של כ"ד יורדי הסירה, עליו כתב גוטמן ספר.

 אורית ברגמן - מאיירת וכותבת ספרי ילדים עטורת פרסים, מרצה בבצלאל, ויוצרת עבור התיאטרון. עבודותיה הופיעו בתערוכות בארץ ובעולם. בין השאר זכתה בעיטור לשבח על שם בן יצחק מטעם מוזיאון ישראל, ובמדליית כסף מטעם אגודת המאיירים האמריקאית. בין ספריה 'יומגדול עם צפרנגול', 'השיר של לולה' ו'שבתאי מסכן' וההצגות 'מה קורה עם שבתאי' ו'השיר של לולה'.

  24-01-2014 / 15:00 - 17:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
יומנה של לוכדת כרישים
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה