החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

שבוע ספרות להט"בית בהוקרה לפטרישיה הייסמית'

לכבוד צאתו לאור של הרומן קרול מאת פטרישיה הייסמית' (בהוצאת דיונון וציבלין) נקיים בחנות שבוע ספרות להט"בית שייחתם בערב מרתק על הרומן ובמסיבת החייאה חד פעמית למינרווה המיתולוגית בבית אריאלה

החל מיום א' 21.2.16 ועד יום ה' 25.2.16 נקיים חגיגת ספרות להט"בית במסגרתה נקדיש מתחם מיוחד בחנות לעשרות ספרים על טהרת הלהט"ב בלבד: ספרי שירה ועיון, סיפורת ורומנים גרפיים משובחים.

ביום ה', 25.2.16 - כשלושה ימים לפני טקס האוסקר, בו "קרול" מועמד לשש קטגוריות שונות, נחגוג את תרגום הרומן לעברית (באיחור אופנתי של 64 שנים) בשני אירועים:

20:00: קרול – קלאסיקת פולחן שמהווה נקודת ציון מהפכנית בספרות

ערב על הרומן וחשיבותו בהנחיית דנה אולמרט, ובהשתתפות ארנה קזין, מי-טל נדלר, יסמין ששון וגיא ארליך.

שירה והקראה: עינב ג'קסון כהן

22:00: מינרווה לערב אחד - מסיבת אובססיה רומנטית ב"בית אריאלה" עם אליוט - הדיג'יי המיתולוגית של המינרווה.

על הספר:

בתיאום עם צאת הסרט לאקרנים, רואה אור לראשונה בעברית סיפורה של פטרישיה הייסמית’ על אובססיה רומנטית - אחד הרומנים החשובים ביותר שנכתבו במאה העשרים. הרומן, שראה אור לראשונה בשנת 1952, הפך לקלאסיקת פולחן ברחבי העולם.

קרול מבוסס על סיפור אמיתי מחייה של הייסמית’, ומספר את סיפורה המרתק של תרז בליבט, מעצבת במות הלכודה בעבודה זמנית בחנות כלבו, ששגרת יומה מופרת לנצח בידי חיזיון יפהפה - הופעתה של קרול ארד, לקוחה שנכנסת לחנות כדי לקנות לבתה צעצוע לחג המולד. תרז נמשכת אל עקרת הבית המפתה מהפרברים, שלכודה בנישואים משמימים כמו עבודתה של תרז. 

הכניסה לכל האירועים חופשית ומומלצת במיוחד!

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).

  25-02-2016 / 20:00 - 23:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

פרימת טלאים

פרימת טלאים

50 ₪
קרול

קרול

68 ₪
במבצע
גוזל נובלה בלשית

גוזל נובלה בלשית

56 ₪ 45 ₪
במבצע
אני אצמח ואניב פירות; תאנים
איפה תהיו

איפה תהיו

50 ₪
במבצע
אורלנדו

אורלנדו

98 ₪ 88 ₪
אמה ויגואר

אמה ויגואר

80 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה