החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

ערב מחווה לסופרת ג'נט וינטרסון


"כל מסע מכיל בחוּבו מסע אחר: השביל שלא נבחר והפינה שנשכחה. אלה המסעות שאני רוצה לתעד. לא את אלה שעשיתי, אלא את אלה שיכולתי לעשות, ואולי עשיתי במקום או בזמן אחרים" (ג'נט וינטרסון)


ג'נט וינטרסון היא סופרת עטורת פרסים, אקטיביסטית ועיתונאית. כתיבתה שוברת צורה אך רהוטה וקולחת, אינטליגנטית וחתרנית, והיא תמיד מפתיעה בתוכן ובעלילות חושניות.
כשהייתה בת 23 כתבה את ספר הביכורים שלה, "תפוזים הם לא הפרי היחיד", שזכה לביקורות משבחות (הספר יצא בעברית, בהוצאת "בבל"). היא ביתם המאומצת של הורים נוצרים אדוקים בני מעמד הפועלים שייעדו אותה למיסיונריות. כשאמה גילתה מתחת למיטתה ספרים ששאלה מהספרייה שרפה אותם בחצר. בטור שפרסמה ב"ניו-יורקר" האמריקאי הודתה וינטרסון לאימה על שריפת הספרים, כיוון שכך החלה לכתוב. 

ספרה האוטוביוגרפי המצוין בעל השם האלמותי: "למה לך להיות מאושרת אם את יכולה להיות נורמלית?" תורגם סוף סוף לעברית (בהוצאת חרגול) ולאורו אנחנו שמחות להזמין לערב שכולו מחווה לסופרת האהובה.

בהשתתפות: 
ארנה קזין, סופרת ומסאית
עמית רוטברד, מו"לית הוצאת בבל
ד"ר איילת בן-ישי, מרצה בחוג לספרות אנגלית באוניברסיטת חיפה 

ורד דור, מורה לספרות ב"תלמה ילין", מתרגמת הספר 'מעשה הדובדבן'

מנחה: רונה יצחקי, המגדלור

במהלך הערב תוקרן שיחה שהתקיימה עם ג'נט וינטרסון על החיים, ספרים, אהבה, שיגעון ויצירה במסגרת פסטיבל הכותבים בסידני, אוסטרליה, 2012 .

הכניסה חופשית ומומלצת מאוד

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).

  16-03-2017 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה