החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

ערבית למתחילים/ות עם יאסר אבו ערישה

איש לא חולק על היותן של ערבית ועברית שפות אחיות. לא רק שהן קרובות זו לזו מבחינה לשונית, הן גם מתקיימות זו לצד זו בפי דובריהן, באותו מרחב, ומתערבבות יחד כאשר כל אחת שואלת מהשנייה מילים ומונחים באופן תדיר בשיח היומיומי.

הערבית המדוברת שהיא גולת הכותרת של הקורס "ערבית למתחילים", היא לא שפה חדשה שהתפתחה לבד בחלל הריק, היא בעיקר בנויה על הערבית הספרותית שנחשבת לערבית התקנית, ושואבת ממנה לא מעט כללים. כדי לדעת ערבית היטב ובהמשך לדבר בצורה טובה, חשוב לבנות את הבסיסים בהתחלה, ובסיסים אלה נשענים בעיקר על ידיעת השפה גם ברמה הצורנית, לדעת לקרוא ערבית ולהבין צורות של אותיות וניקודים, אוצר מילים, וכן הבנת רכיבים לשוניים שקשורים להרכב משפט נכון והטיות של פעלים בצורה נכונה. 

במסגרת הקורס, יקבלו התלמידות והתלמידים ארגז כלים לשוני, שעליו ייבנו השלבים של למידת השפה - ברמת המתחילים וגם ברמות ההמשך. השיעורים יכללו תרגולי מיומנות שיחה לצד סיפורים הקשורים לתרבות הערבית-פלסטינית בארץ שיועברו בצורה חווייתית.


משך הסדנה: 12 מפגשים בני שעתיים 
ימים ושעות: בימי ראשון בערב, 19:00-21:00
מתחילים: מפגש ראשון ביום ראשון, 27 באוקטובר

מחיר: 1200 שקלים

הסדנה תימשך עד ה-12.1.2020

לפרטים נוספים והרשמה בחנות המגדלור:

03-6868225, [email protected]

מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל והביקוש רב.

על יאסר אבו ערישה: 

נולדתי וגדלתי בכפר פרדיס במישור החוף, בוגר תואר ראשון במדע המדינה וניהול מאוניברסיטת תל אביב. חי את השפה הערבית בכל רמ"ח אבריי מאז הילדות הודות לספרייה הביתית בה השקיעו הוריי, אשר עודדו אותי ואת אחיותיי לקרוא וללמוד.

מעביר בתל אביב שיעורי ערבית לקבוצות וליחידים, ומבצע עבודות של עריכה לשונית ותרגום. בלוגר באתר שיחה מקומית ובזמני החופשי אוהב לבשל אוכל טבעוני פלסטיני למשפחה ולחברים.

נוהל ביטול הרשמה:
עד שבועיים לפני תחילת הסדנה - ללא דמי ביטול

במהלך שבועיים לפני תחילת הקורס - 10% משכר הלימוד

בהודעה על ביטול אחרי מפגש אחד (באותו השבוע) - 20% מעלות הסדנה

אחרי שני מפגשים- אין החזר כספי ולא ניתן לבטל את ההרשמה

  27-10-2019 / 19:00 - 21:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה