החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  
סיד / אסתי ג' חיים - השקה חגיגית
סיד / אסתי ג' חיים - השקה חגיגית

סיד / אסתי ג' חיים - השקה חגיגית

המגדלור והוצאת אחוזת בית שמחות להזמינכן ולהזמינכם להשקת סִיד - ספרה של אסתי ג' חיים.

בהשתתפות: ד"ר טלי אשר, ראובן חיים, אורלי קסטל-בלום, יהודית קציר, עלית קרפ, יהודית רותם

מנחה: עליזה ציגלר

שירה: נועה למברסק

על הספר:

שבע שנים אחרי צאת ספרה המוערך אנשי פינות, חוזרת אלינו אסתי ג' חיים בשלוש נובלות, ובהן דמויות הנאבקות לחיות את החיים שהן ראויות להם מול מציאות שרירותית ועולם נטול חמלה.

בנובלה הראשונה, אלִיָה, אישה צעירה שחוותה טראומה נוראה, מנסה להיחלץ מהשפעתה ההרסנית; בנובלה השנייה, חנה, אישה המתקשה להשלים עם גילה, חוגגת את יום הולדתה השישים ותשעה בדרך לא שגרתית; בנובלה השלישית, גבר קשיש בשם לָצִי מבקש נואשות את אהבתה וקרבתה של קרובת משפחתו, אסתר, אך נאלץ להסתפק רק בפירורים מתשומת לבה.

אסתי ג' חיים, כלת פרס ברנר לספרות 2014, וזוכת פרס ראש הממשלה לשנים 2003 ו-2015, יורדת בשלוש הנובלות שלפנינו למרתפי כאביהן ומהותן של הדמויות, נוגעת בנימיהן הדקים והחשופים, ומתבוננת בתופעות חברתיות כמו פליטוּת, הזדקנות ושייכות, בדרך מפתיעה, אישית ואוניברסלית כאחת. 

   

משהו לשתות, מינגלינג, המון ספרים וחברה טובה לפני, אחרי ותוך כדי האירוע - הכניסה חופשית ומומלצת בחום.

המגדלור נמצא ברחוב מקווה ישראל 18 בתל אביב, ניצב לרחוב אלנבי ומקביל לרחוב לבונטין. ברחובות הסובבים יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו חונים/ות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל). 

  10-06-2021 / 19:00 - 21:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

סיד

סיד

98 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה