החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  
נופית מחפשת בית שעת סיפור ויצירה עם רות אורן
נופית מחפשת בית שעת סיפור ויצירה עם רות אורן

נופית מחפשת בית שעת סיפור ויצירה עם רות אורן

עם צאת הספר "נופית מחפשת בית" (ספרית פועלים, 2018)

שמחות לארח שעת סיפור ויצירה עם משוררת וסופרת הילדים רות אורן. 

במפגש תספר רות על הספר ותקרא את הסיפור. לאחר מכן תכין יחד עם הילדים והילדות תיאטרון בובות על מקל עם דמויות מהספר - חשופית, צפרדע, כלנית ופטרייה, באמצעותן יוכלו להמחיז את הסיפור בחנות או בבית, איך שירצו! 

ובונוס הפתעה! בינתיים נולד לרות ספר חדש! בסוף הפעילות תקריא רות את הספר הטרי  - "איפה הביצה?" - ישר מהדפוס! 

מתאים לגילאי: 3-5

הכניסה חופשית - מוזמנים/ות לבוא למפגש ולגלות

את עולמן המופלא של החשופיות! 

הביקורות משבחות את הספר:

"את הספר הזה אנחנו לא נשכח בחיים, כי תמיד כשאנחנו נתקלים בחשופית עם הילדים אנחנו באמת לא יודעים מאיפה היא באה ולאן היא הולכת...התרגשנו נורא ושמחנו במקביל, כי נופית מצאה בית ואנחנו הלכנו לישון בראש שקט." (דלית כהן, עיתון "הארץ")

"ספר נפלא, מחורז, בעל שפה גבוהה ועשירה, שעוסק ביופי שבשוני, בכך שלהיות שונה מאחרים אינו בהכרח דבר שלילי, אלא פתח להזדמנויות ולאפשרויות חדשות." (ציפי גוריון, אשת ספר המלצות קריאה)

"...קל נורא לכתוב סיפורי ילדים על חיות חמודות, גורים ופרפרים. אבל החשופית מעוררת (בעיקר בקורא המבוגר), בעיקר גועל ודחיה. רות אורן מצליחה להפוך את התחושות האלה. היא מייצרת בנו תחושת הזדהות עם החשופית החמודה ומעוררת אצל הקורא הצעיר את תחושת החמלה עבור כל בעל חיים, גם הפעוט והנוזלי ביותר. זה דורש הרבה אומץ לכתוב ספר על בעל חיים לא אהוב, אבל זה חשוב. זוהי דרך נפלאה לבנות את ראיית האחר. לפתח אמפטיה וחיבור לטבע." (טל חן, סופר ילדים)

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל)

  13-01-2019 / 17:00 - 18:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
איפה הביצה?

איפה הביצה?

64 ₪ 45 ₪
במבצע
נופית מחפשת בית

נופית מחפשת בית

72 ₪ 58 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה