החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  
לרקוד בחשכה/קרל אובה קנאוסגורד–השקה ומכירה מוקדמת
לרקוד בחשכה/קרל אובה קנאוסגורד–השקה ומכירה מוקדמת

לרקוד בחשכה/קרל אובה קנאוסגורד–השקה ומכירה מוקדמת

המגדלור והוצאת מודן שמחות להזמינכם/ן לערב לכבוד "לרקוד בחשכה" הכרך הרביעי בסדרת "המאבק שלי" מאת קרל אובה קנאוסגורד זוכה פרס ירושלים לשנת 2017.

ישתתפו ויקריאו:

דנה כספי, מתרגמת הסדרה

ליאת אלקיים, מבקרת ספרות "הארץ"

גבי בוקובזה, מחבר הספר "הדרמה של הגבריות החדשה"

יובל אביבי, עורך ומגיש התוכנית "מה שכרוך"

תנחה: ארנית כהן ברק, עורכת הסדרה לספרות יפה, מודן

הסופר הנורווגי, קרל אובה קנאוסגורד, כינה את הסדרה האוטוביוגרפית, המונומנטלית שכתב: "מעשה התאבדות ספרותי". בסגנון פורץ דרך, חף מסנטימנטליות וחופשי מצנזורה עצמית הולך ופורס קנאוסגורד את מהלך חייו על פני 3,500 עמודים המקובצים בשישה כרכים. בסגנון היפר ריאליסטי פורץ דרך הוא מנתח את הפסיכופתולוגיה של הרגעים היומיומיים, הסתמיים והגדולים, כמו מבעד למיקרוסקופ בעל רזולוציה גבוהה, וכותב על המאבק שכולנו חווים בחיינו. הסדרה הפכה לסנסציה בנורווגיה, משם התפשטה בעולם כולו. היא מתורגמת כמעט לכל השפות, זוכה לביקורות מהללות ולהצלחה מסחרית אדירה. היום כבר ברור ש"מעשה ההתאבדות הספרותי" הזה הבטיח את מקומה של הסדרה על המדף לעוד שנים רבות.

בערב נשוחח על הגל החדש שקנאוסגורד יצר בסקנדינביה - כתיבה אוטוביוגרפית המהלכת על הגבול הדק שבין יומן (יש שיאמרו פנקסנות) לרומן; על סגנונו תואם עידן הריאליטי; על הדרמה של הנער, הילד והגבר העולה מ"לרקוד בחשכה" ועל כל שלל הסיבות שבגינן נחשב קנאוסגורד למי שמשנה את פני הספרות עוד בחייו.

במהלך הערב יימכר הספר במכירה מוקדמת ובהנחה מיוחדת

הכניסה חופשית ומומלצת מאוד.

 

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).

  24-05-2018 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה