החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  
אירוע שקשוקה מיוחד - גליה עוז ואורחים
אירוע שקשוקה מיוחד - גליה עוז ואורחים
אירוע שקשוקה מיוחד - גליה עוז ואורחים

אירוע שקשוקה מיוחד - גליה עוז ואורחים

מזמינות אתכן/ם לאירוע "שקשוקות" מיוחד לכבוד הספר החמישי בסדרה -
"שקשוקה ושוד הלימונים הגדול" מאת גליה עוז

יום שני, 22 בספטמבר, ממש לפני ראש השנה, בשעה 17:00 בהמגדלור החדש לבונטין 1
מומלץ להרשם מראש במייל או כאן
הכניסה חופשית!
לילדי כיתות א' ומעלה

ילדי כיתות א' ומעלה מוזמנים לחגוג איתנו את הספר החמישי בסדרת שקשוקה. הסופרת גליה עוז תשוחח עם שני סופרים שהיא אוהבת במיוחד: יהודה אטלס ורונית חכם (רק אסטריד לינדגרן לא תגיע…)

סדרת ספרי "שקשוקה" שכתבה גליה עוז לילדים היא תופעה ייחודית. ברגישות ובהומור מסופרות עלילות מותחות הלקוחות מחייהם של ילדים צעירים. על סדרת "שקשוקה" זכתה גליה עוז בפרסים חשובים, והם ראו אור גם בצרפת, ספרד וברזיל. ספרה "שקשוקה מאמצת חתול איום ונורא" זכה בעיטור כתב העת המקוון "הפנקס" לספר ראשית-קריאה מצטיין לשנת 2011.

אז מה קורה בספר החמישי והאחרון!?
חבורת שודדים מסתורית תוקפת את עץ הלימון בבניין שבו גרה יולי. יולי וחבריה יוצאים למרדף אחר השודדים. הספר החמישי והאחרון בסדרת שקשוקה חוגג את הימים הארוכים של החופש הגדול, את האהבה לכלבה החכמה שקשוקה ולחתול האיום והנורא, ובעיקר את החברות בין הילדים, על רגעיה היפים, המצחיקים והעצובים.

האורחים המיוחדים:
יהודה אטלס הוא סופר וחוקר ספרות. “הילד הזה הוא אני” וספרי ההמשך שנכתבו בעקבותיו הפכו לקלאסיקה ישראלית, והם אהובים על ילדים ומבוגרים כאחד.
רונית חכם חיברה את הסידרה הנפלאה “מלות קסמים”, על המכשפות זזה, סיסי, רולה רול, בבה ופיתה. לאחרונה ראה אור העיבוד היפה שלה לסיפור המיתולוגי ”אמור ופסיכה”.
גליה עוז היא סופרת ילדים ובמאית תיעודית. מחברת סידרת “שקשוקה” שהיתה לרב מכר, תורגמה לכמה שפות וזכתה ב”פרס היצירה” תשע”ד.

להורים - מובטחת כוס לחיים לשנה חדשה :) והרבה פיתויים וספרים יפים  
  22-09-2014 / 17:00 - 18:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה