החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

אירוע השקת "אלה ידי, זה העולם" / מרגרט אטווד

המגדלור והוצאת 'לוקוס' שמחות להזמינכם/ן לערב השקה מיוחד במינו לספר "אלה ידי, זה העולם", המקבץ את שירתה של מרגרט אטווד על פני 40 שנות יצירה.

  ישתתפו: הילה אהרון בריק - עורכת האנתולוגיה ומתרגמת הספר טל ניצן - עורכת התרגום רחל פרץ - סופרת, משוררת וציירת הדס גלעד - עורכת שותפה לסדרת 'לוקוס אדרה' שרי שביט- סופרת ועורכת שירה ז' כרמל  - תבצע שירים של אטווד בהלחנתה שירה חפר - מו"לית הוצאת 'לוקוס'   נשמע מפי המשתתפות על היוצרת הרב תחומית מרגרט אטווד, על הרלוונטיות של ספר השירה החשוב הזה לימינו ונקרא שירים פרי עטה.    על הספר: "אלה ידי, זה העולם" כולל 81 שירים מתוך 11 ספרי שירה שפרסמה מרגרט אטווד על פני יותר מ-40 שנות יצירה, בתרגום המשוררת הילה אהרון בריק ובעריכת טל ניצן.   מעטים הם הכותבים או הכותבות בני ימינו שמשתווים לאטווד במידת הוורסטיליות ובשפע הסוגות. מנעד רחב של הקשרים היסטוריים, מיתיים, אמנותיים, ספרותיים ופוליטיים נחשף בשירתה, וכל שיר מעורר מחשבות עומק חברתיות, סביבתיות ומגדריות על מקומו של האדם בעולם.   סדרת הטלוויזיה "סיפורה של שפחה", המבוססת על הדיסטופיה שכתבה אטווד בשנות השמונים, חיזקה את הדימוי שלה כ״נביאת זעם״. "אלה ידי, זה העולם" מציג רבדים עמוקים יותר של הדימוי הזה, ומשרטט דיוקן של יוצרת חשובה ומורכבת. 

משהו לשתות, מינגלינג, המון ספרים וחברה טובה לפני, אחרי ותוך כדי האירוע. 

 

הכניסה חופשית ומומלצת בחום. 

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).

  29-11-2018 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
אלה ידי, זה העולם
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה