החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

אחותי השקה חגיגית

'המגדלור' ומשה סקאל שמחים להזמינכן ולהזמינכם לאירוע ספרותי עם צאת הספר "אחותי" (הוצאת כנרת זב"מ)

בתכנית: נועה מנהיים תשוחח על הספר עם משה סקאל ועם הסופרת יעל נאמן ("היינו העתיד", "כתובת אש", "מרותקת") פרופ' ניצה בן-ארי - ילידת קהיר, מתרגמת סופרת וחוקרת באוניברסיטת תל אביב פרופ' יעל השילוני-דולב, מומחית לסוציולוגיה של הפריון במכללה האקדמית תל אביב-יפו המשורר, המתרגם והעורך דורי מנור יקרא קטעים מתוך הספר.      על הספר:

"אחותי" הוא ספרו החמישי של הסופר משה סקאל ("יולנדה", "הצורף"), המספר על משפחה שעוברת מהצד הצפוני של תל אביב לצד הדרומי שלה, וקובעת את ביתה בשכונת קריית שלום.

במרכזו של הסיפור עומדים בני הדור השני: האחות הגדולה, המחליפה בני זוג כמו גרביים; האח האמצעי, הכרוך אחר אחותו וקשה להחליט מתי היא נגמרת והוא מתחיל; והאח הצעיר, דמות מוזרה וחידתית. סיפורי האחים כרוכים זה בזה כפקעת, שמשה סקאל טווה ביד קלה ובטוחה, ומשלב בה אנקדוטות מושכות לב מעברם של האב והאם במצרים.

כמו ברומנים הקודמים שלו, סקאל עושה אהבה עם העברית, כשהוא עוסק בנושאים של הגירה, מקומיות, נשיות ומיניות. 

שתיה, כיבוד וחברה טובה לפני ואחרי האירוע

הכניסה חופשית. נשמח לראותכן/ם 

    המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).   
  23-06-2016 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

אחותי

אחותי

94 ₪
יולנדה

יולנדה

89 ₪
הצורף

הצורף

64 ₪
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה