החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

עיניהם צופות באלוהים - השקה

שמחות להזמינכן/ם לערב לכבוד ספר המופת "עיניהם צופות באלוהים" מאת זורה ניל הרסטון, אשר יצא זה עתה בעברית בהוצאת "הכורסא".

ניפגש לדיון בספר שבמרכזו אישה שחרגה מהגבולות שיועדו לה ושילמה מחיר כבד על עצמאותה. ספר שהקדים את זמנו ורלוונטי לזמננו, נדבר גם על אתגרי התרגום יוצאי הדופן שעמדו בפני המתרגמת והעורכת ונאזין לקטעי קריאה מן הספר ולשירים המוזכרים בו.

ישתתפו בערב:

הילית חמו מאיר – מוציאה לאור, הוצאת הכורסא

רעות בן יעקב – מתרגמת הספר

לי עברון - עורכת התרגום

אפרת ירדאי – מחברת אחרית הדבר לספר

גנית פינטו – זמרת יוצרת

על הספר:

תרגום ראשון לעברית של יצירת המופת "עיניהם צופות באלוהים" מאת הסופרת זורה ניל הרסטון אשר בשנת 1937 כתבה ספר שהביא למרכז הבמה את השפה והחיים של עבדים משוחררים בדרומה של ארצות הברית ונכלל ברשימת "טיים מגזין" של מאה הספרים הטובים ביותר בשפה האנגלית מאז 1923. 

הספר מספר את סיפורה של ג'ייני, אשר גדלה בפלורידה בבית סבתה, ומילדות בערה בה הכמיהה לחופש ועצמאות. סיפור חייה הוא גם סיפור חיפושה אחר האהבה. נקודת מבטה של ג'ייני יוצאת דופן - מבטה של אישה שחורה בעולם שייעד אותה לחיי פשרה אך היא לא נשמעה לו; "אם אתה יכול לראות את האור בזריחה," היא אומרת, "לא אכפת לך למות בערב." 

הכניסה חופשית ומומלצת מאוד.

 

המגדלור נמצא ברחוב לבונטין 1 בתל אביב, פינת אלנבי. ברחוב יש בדרך כלל חנייה בשעות הערב בכחול-לבן (שימו לב לצד בו אתן חונות. למי שאינם תושבי האזור חנייה מותרת רק בצד שמול החנות). באזור - שלושה חניונים: חניון תת קרקעי צמוד לגינת השרון (מול מועדון לבונטין 7), ושני חניונים נוספים במעלה רחוב לבונטין (בין רחוב ברזילי למקווה ישראל).

  01-02-2018 / 20:00 - 22:00
מיקום
המגדלור
מקווה ישראל 18, תל-אביב-יפו

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

במבצע
עיניהם צופות באלוהים
תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה