החנות פתוחה בחול המועד כרגיל: ראשון-חמישי 19:00-10:00, שישי וערב חג 16:00-10:00  

האכסניה מתכוננת לבחירות

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על כתיבה פוליטית? 

בחודש פברואר תתקיים באכסניה לכתיבה של "המגדלור" מיני סדרה של סדנאות - כתיבה והשפעותיה - עם אורי משגב, דנה אולמרט והפתעות נוספות.
ג'ורג' אורוול הגדיר את המניע הפוליטי בכתיבה כ"שאיפה לקדם את העולם לכיוון מסוים, לשנות את דעתם של אנשים אחרים ביחס לסוג החברה שהם צריכים לשאוף אליה." כשאנחנו מדברים על כתיבה פוליטית אנחנו מדברים בדיוק על זה.
במיני-סדרה של סדנאות באכסניה לכתיבה של המגדלור, נבקש לבדוק את יכולתה של כתיבה לממש את הפוטנציאל הפוליטי שלה: לשנות את דעתם של ישראלים ביחס לסוג החברה שהם צריכים לשאוף אליה.

דנה אולמרט תנחה סדנה של שלושה מפגשים שבועיים, החל ביום חמישי ה-12 בפברואר, בין השעות 18:00 ו-20:00.
הסדנה מיועדת לקוראים וכותבים שיש להם עניין בהיבטים פוליטיים של יצירה ספרותית

אורי משגב ינחה סדנה חד פעמית בכתיבה משפיעה. הסדנה מיועדת לבלוגרים, בעלי טורים וכותבים אחרים המבקשים לשכלל את יכולתם להשפיע על השיחה שמתקיימת בישראל לקראת הבחירות
הסדנה תתקיים ביום רביעי, 25 בפברואר, בין 19:00 ל-21:00.

האכסניה של חנות הספרים המגדלור. לבונטין 1 בתל אביב.
להרשמה ופרטים:
טל: 03-6868225
[email protected]

וכמה מלים על הסדנאות:
בחזרה לניינטיז בהנחיית דנה אולמרט: סדנת קריאה פוליטית בספרות של שנות התשעים
בסוף שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים הופיעו על במת הספרות העברית קולות חדשים: אורלי קסטל בלום, אתגר קרת, עוזי וייל, גדי טאוב, גפי אמיר ורונית מטלון. הביקורת סיווגה את רובם כ"פוסט-מודרניים" ו"תל-אביביים". קריאה חוזרת בפרוזה שפרסמו בראשית שנות התשעים מגלה בהם פנים אחרות: מודעות פוליטית וביקורת נוקבת על הסדר החברתי ועל יחסי הכוח בתרבות הישראלית. במהלך הסדנה נקרא סיפורים קצרים פרי עטם ונדון בפואטיקה ובפוליטיקה של יצירתם.

כתיבה משפיעה בהנחיית אורי משגב: איך כותבים כתיבה שמזיזה. האם אפשר ליצור שיחה עם הלא-משוכנעים. מהי עיתונות אכפתית ואחראית בעידן הבלוגים והפייסבוק. ואיך מעצבים את השיחה לקראת הבחירות. לפחות על חלק מהסוגיות האלה יעבוד איתכם העיתונאי והבלוגר אורי משגב בסדנה חד פעמית ממוקדת ומשפיעה.

צילום: יעל קני, אתונה 26 בינואר 2015

  12-02-2015 / 18:00 - 20:00
מיקום
האכסניה של המגדלור
מקווה ישראל 18, תל אביב

 מידע נוסף

למידע נוסף צרו קשר טלפוני או שלחו מייל

תפריט חשבון רשימת המשאלות 0 0 ₪
למעלה